יום שני, 6 בדצמבר 2010

ספא למביני עניין

ספא איכותי תמיד מהנה ומרגיע את הגוף והנפש. במקרים רבים בהם הגוף כואב או שיש צורך במנוחה, כדאי ללכת לטיפול ספא כדי למלא את המצברים ולמלא את הגוף באנרגיות. עיסויים במרכז ספא מטפלים בנקודות שונות בגוף. לדוגמא, טיפולים המרפים את השרירים, עיסויים לקרקפת, טיפולי ספא בשילוב מינרלים, מלחים ושמנים, פילינג, מסאג' שבדי עמוק, ועוד. לכל עיסוי במכון הספא תפקיד אחר והם יעילים בצורה שונה לגוף ולנפש. מומלץ מדי פעם לקפוץ למרכז ספא וליהנות מהטיפולים השונים.
בשביל השקט הנפשי
הטוב בספא הוא שאפשר לטפל בהרבה בעיות גופניות. רופאים רבים ממליצים על טיפולים שונים ביעילים לגוף ולנפש. השימוש במינרליים יעיל מאוד לעור ומחייה את התאים. השמנים השונים מרפים את השרירים התפוסים ומביאים את הגוף לרוגע. כידוע, החיבור בין הגוף והנפש הוא משמעותי ומסיבה זו כאשר הגוף פנוי מכאבים, גם הנפש רגועה ושקטה. מומלץ ללכת לטיפולי ספא לעיתים תכופות ולהתנסות בטיפולים מסוגים שונים. פילינג למשל מסיר את התאים המתים ומעודד צמיחה של תאי עור חדשים.
הרפיה לשרירים
חיי היומיום מלאי כאב ושוחקים את השרירים והגידים. טיפולי ספא נועדו להסיר את הלחץ על השרירים ולהרפות את המפרקים והלחץ בחוליות הגב. מטפלים, מסאג'יסטים ומעסים מפעילים טכניקות ספא שונות ועיסויים מעולמות אחרים כדי להפיק תועלות שונות. מרכזי ספא וחמאם טורקי רבים שואלים טכניקות מהעולמות העתיקים לדוגמא טיפולי יוגה מהמסורת ההינדית, טיפולי שמנים מהעולם היפני, עיסויים שבדיים כמו גם עיסויים לגפיים ולקרקפת.
מנוחה לראש
טיפולי קרקפת אומנם מורידים מהלחץ של החוליות העליונות אך בסופו של דבר 'ניקוי הראש' מגיע גם פנימה אל תוך העור וחודר אל הנקבוביות. כאשר משלבים בעיסוי במכון הספא גם שמנים, מלחים ומינרלים, ניתן להעמיק את ההרפיה ולהסיר לחצים על הנפש. החיבור בין הגוף והנפש יוצר מצב שבו כאשר מטפלים באחד משפיעים גם על האחר. טכניקות טיפול רבות של ספא מתרבויות שונות יוצרים יחד טיפול משולב התורם רבות לפתרון בעיות בריאותיות שונות.
ספא להפגת הלחץ
ישנן דרכים שונות להפחית מהלחץ על הגוף והנפש. חלק מהאפשרויות כוללות אורח חיים בריא יחד עם פעילות גופנים סדירה, תפריט מאוזן, שינה טובה והקפדה על תקינות הגוף. כשאחד מפרמטרים אלו או יותר אינו מיטבי, עלולים להיווצר לחצים על הגוף או על הנפש. לעיתים זה מתבטא בכאבים פיזיים ולעיתים מדובר דווקא בחוסר אנרגיות, תשישות ואפילו דיכאון. בכול אלו מכון ספא טוב יכול לטפל. הצוות המקצועי מוכשר וכל מטפל מתמחה בסוג מסוים של טיפולים.
ספא במכון ספא
כמובן שתמיד ניתן להזמין הביתה מטפל או מעסה, אך החוויה של מרכז ספא מהנה במיוחד. המבחר במכון ספא גדול מאוד ויש שם אפשרות להיכנס לסאונה, ג'קוזי, חמאם טורקי, ועוד פינוקים אחרים שאין בבית. מכוני ספא מציעים את הטיפולים הטובים ביותר לגוף, והם מעסיקים מטפלים מוסמכים בעלי ניסיון רב. תמיד מהנה ללכת עם אדם קרוב למכון ספא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה